Dostępność – od teraz to standard
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność staje się nieodłącznym elementem rzeczywistości – prawnym obowiązkiem, społeczną normą i naszym własnym zobowiązaniem.
W Banku Spółdzielczym w Pucku od zawsze stawiamy na bliskość i zrozumienie potrzeb naszych Klientów. Dostępność to dla nas coś więcej niż obowiązek – to wyraz szacunku, troski i zaangażowania.
Dostosowujemy nasze placówki, serwisy internetowe i sposób komunikacji do potrzeb naszych Klientów. Wierzymy, że nowoczesna bankowość to taka, która naprawdę jest dla każdego.
Dobrze dbać o siebie nawzajem.
Dokumenty mogą być przekazane w jednej z poniższych form:
-
nagranie dźwiękowe (audio),
-
nagranie w polskim języku migowym,
-
wydruk alfabetem Braille’a lub wydruk z większą czcionką, łatwiejszą do czytania.
Dokumenty będą przygotowane w ciągu 7 dni od zgłoszenia. Aby je otrzymać, należy wypełnić poniższy wniosek i złożyć go w Placówce Banku.