Bspuck

Zaloguj się

Drukuj

Kariera

Informacje dla kandydatów do pracy

 

Jeżeli zdecyduje się Pani/Pan ubiegać o zatrudnienie w Banku Spółdzielczym w Pucku, prosimy o zamieszczenie następujących klauzul w dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.

Wyrażam zgodę /* Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.

Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną administratora danych: Banku Spółdzielczego w Pucku

*niepotrzebne skreślić

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: lub składać osobiście w placówkach naszego Banku.

Specjalista ds. ryzyka operacyjnego w Banku oraz Inspektor Bezpieczeństwa Informacji

Opis stanowiska :

  1. Realizowanie zadań dotyczących analizy i oceny ryzyka operacyjnego w Banku, w tym:
  • dokonywanie pomiaru i oceny prawdopodobieństwa częstości występowania zdarzeń z tytułu ryzyka operacyjnego;
  • dokonywanie pomiaru i oceny kluczowych wskaźników ryzyka operacyjnego oraz określanie wielkości limitów dla poszczególnych wskaźników;
  • analiza zdarzeń operacyjnych i raportowanie;
  • tworzenie i nadzór nad Planami Ciągłości Działania.
  1. Pełnienie funkcji IBI:
  1. zapewnienie utrzymania sprawności operacyjnej w zakresie Bezpieczeństwa informacji, w szczególności:
  • realizacja polityki bezpieczeństwa w Banku, aktualizacja istniejących procedur związanych z bezpieczeństwem informacji;
  • zarządzanie incydentami bezpieczeństwa;
  • okresowe szkolenia pracowników, przygotowanie materiałów informacyjnych;
  1. analiza ryzyk IT, przegląd, weryfikacja i ocena mechanizmów kontrolnych oraz planów mitygacyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o kierunku prawo, informatyka lub podyplomowe z obszaru ochrony danych/bezpieczeństwa informacji;
  • doświadczenie na stanowisku IBI (preferowane w branży finansowej);
  • wiedza na temat zagadnień IT związanych z bezpieczeństwem informacji;
  • znajomość regulacji, norm i dobrych praktyk z obszaru bezpieczeństwa informacji/IT, takie jak ISO27001, RODO, Rekomendacje „D” i „M” KNF;
  • samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, rzetelność oraz dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Prywatną opiekę medyczną i program emerytalny.

Konserwator, pełniący funkcję Administratora Bezpieczeństwa Fizycznego

Opis stanowiska konserwator:

  • nadzór nad stanem technicznym budynku wraz z instalacjami,
  • wykonywanie drobnych napraw i remontów we wszystkich jednostkach organizacyjnych Banku,
  • realizacja drobnego zaopatrzenia wynikającego z bieżących potrzeb,

Opis stanowiska ABF:

  • współudział w zapewnieniu bezpieczeństwa fizycznego Banku,
  • nadzór i utrzymanie bezpieczeństwa mienia bankowego i bezpieczeństwa Pracowników,
  • zapewnienie organizacji i nadzór nad przestrzeganiem w Banku przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej,

Wymagania:

  • mile widziana znajomość Ustawy o ochronie osób i mienia, w związku z pełnieniem funkcji ABF,
  • wykształcenie średnie,
  • zdolności manualne,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra organizacja czasu pracy, terminowość, rzetelność, systematyczność,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • prywatną opiekę medyczną i program emerytalny,

Specjalista ds. Monitoringu, Restrukturyzacji i Windykacji

Opis stanowiska:

  • monitorowanie terminowości spłat kredytów, sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców i zabezpieczeń udzielonych kredytów,
  • monitorowanie ryzyka kredytowego w zakresie ekspozycji zagrożonych,
  • raportowanie i przedkładanie propozycji w zakresie klasyfikacji należności do odpowiedniej grupy ryzyka wraz z rekomendacją dotyczącą tworzenia lub rozwiązywania rezerw celowych,
  • prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i ugodowych,
  • organizowanie i wykonywanie czynności przedwindykacyjnych i windykacyjnych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane bankowość, ekonomia, finanse i rachunkowość),
  • doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w Banku (preferowane stanowiska związane z obsługą kredytów),
  • doświadczenie lub wiedza w zakresie oceny ekonomiczno-finansowej podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej,
  • poszukujemy osoby komunikatywnej, zorganizowanej i samodzielnej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • umowę o pracę,
  • prywatną opiekę medyczną i program emerytalny.

konto dla rolnika