Informacje dla kandydatów do pracy
Jeżeli zdecyduje się Pani/Pan ubiegać o zatrudnienie w Banku Spółdzielczym w Pucku, prosimy o zamieszczenie następujących klauzul w dokumentach aplikacyjnych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.
Wyrażam zgodę /* Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.
Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną administratora danych: Banku Spółdzielczego w Pucku
*niepotrzebne skreślić
Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@bspuck.pl lub składać osobiście w placówkach naszego Banku.
SPECJALISTA DS. RYZYK BANKOWYCH
Opis stanowiska:
- Przeprowadzanie analiz danych.
- Monitorowanie limitów dotyczących analizowanych ryzyk.
- Sporządzanie raportów zarządczych.
- Sporządzanie sprawozdań obligatoryjnych z zakresu analiz nadzorowanych ryzyk bankowych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: matematyka, ekonomia i finanse).
- Doświadczenie pracy na stanowisku specjalisty ds. ryzyk bankowych mile widziane.
- Umiejętność analitycznego myślenia, sporządzania analiz i sprawozdań w zakresie ryzyk.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Zatrudnienie w stabilnej firmie.
- Szkolenia wdrażające.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Prywatną opiekę medyczną i program emerytalny.
OPIEKUN KLIENTA
Opis stanowiska:
- Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi w Banku standardami.
- Utrzymanie pozytywnej relacji z klientami.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane ekonomia, rachunkowość, finanse lub bankowość).
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych, dobra znajomość technik i metod sprzedaży oraz rozwinięte zdolności sprzedażowe.
- Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami.
- Otwartość oraz łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych.
- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołowej.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych.
- Znajomość specyfiki lokalnego rynku.
Poszukujemy osoby komunikatywnej, odpowiedzialnej i samodzielnej, radzącej sobie ze stresem i realizacją celów.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Zatrudnienie w stabilnej firmie.
- Szkolenia wdrażające.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Prywatną opiekę medyczną i Pracowniczy Program Emerytalny.