Informacje dla kandydatów do pracy

 

Jeżeli zdecyduje się Pani/Pan ubiegać o zatrudnienie w Banku Spółdzielczym w Pucku, prosimy o zamieszczenie następujących klauzul w dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.

Wyrażam zgodę /* Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji przez Bank Spółdzielczy w Pucku, z siedzibą w Pucku ul. gen. Józefa Hallera 3, 84-100 Puck.

Zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną administratora danych: Banku Spółdzielczego w Pucku

*niepotrzebne skreślić

Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@bspuck.pl lub składać osobiście w placówkach naszego Banku.

SPECJALISTA DS. RYZYK BANKOWYCH

Opis stanowiska:

  • Przeprowadzanie analiz danych.
  • Monitorowanie limitów dotyczących analizowanych ryzyk.
  • Sporządzanie raportów zarządczych.
  • Sporządzanie sprawozdań obligatoryjnych z zakresu analiz nadzorowanych ryzyk bankowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: matematyka, ekonomia i finanse).
  • Doświadczenie pracy na stanowisku specjalisty ds. ryzyk bankowych mile widziane.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, sporządzania analiz i sprawozdań w zakresie ryzyk.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie.
  • Szkolenia wdrażające.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Prywatną opiekę medyczną i program emerytalny.

 

OPIEKUN KLIENTA

Opis stanowiska:

  • Zapewnienie klientom wysokiej jakości obsługi zgodnie z obowiązującymi w Banku standardami.
  • Utrzymanie pozytywnej relacji z klientami.

Wymagania: 

  • Wykształcenie  średnie lub wyższe (preferowane ekonomia, rachunkowość, finanse lub bankowość).
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych, dobra znajomość technik i metod sprzedaży oraz rozwinięte zdolności sprzedażowe.
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami.
  • Otwartość oraz łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych.
  • Umiejętność organizacji  pracy własnej i zespołowej.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Znajomość rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych.
  • Znajomość specyfiki lokalnego rynku.

Poszukujemy osoby komunikatywnej, odpowiedzialnej i samodzielnej, radzącej sobie ze stresem i realizacją celów.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę.
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie.
  • Szkolenia wdrażające.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Prywatną opiekę medyczną i Pracowniczy Program Emerytalny.