Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz

BLIK oferuje szybki i wygodny sposób płacenia, dzięki któremu życie staje się łatwiejsze. To metoda płatności oferowana przez Bank Spółdzielczy w Pucku przy współpracy z Polskim Standardem Płatności z wykorzystaniem kodów cyfrowych. Pozwala płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych, internecie i wypłacać pieniądze z bankomatów oznaczonych znakiem BLIK oraz przy użyciu funkcji cashback w terminalach płatniczych. Wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile (klient indywidualny) oraz Portfel SGB (klient firmowy). Rozwiązanie te jest bezpieczne i bardzo wygodne.

Przelewaj BLIKIEM na telefon

BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

Jak aktywować BLIKA?

Po złożeniu wniosku klient otrzymuje potwierdzenie wygenerowania Identyfikatora BLIK na potrzeby aktywacji usługi. Znajduje się tam dokładny opis aktywacji krok po kroku:

1) Na urządzeniu mobilnym uruchom aktywowaną wcześniej aplikację mobilną.
2) Wybierz opcję “Dodaj BLIK” i postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie.
3) Podaj 16-cyfrowy Identyfikator BLIK.
4) Zapoznaj się z treścią regulaminu oraz zaakceptuj go.
5) Na wskazany powyżej numer telefonu komórkowego otrzymasz SMS z jednorazowym 9-cyfrowym kodem aktywacyjnym usługi BLIK.
6) Wprowadź 9-cyfrowy kod aktywacyjny który właśnie otrzymałeś z Banku.
7) Usługa BLIK została aktywowana w aplikacji mobilnej.
8) W razie problemów skontaktuj się z infolinią Banku.

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.

Jeśli chcesz wykonać przelew:
1) Wybierz przycisk “Przelew na telefon BLIK”.
2) Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3) Wybierz rachunek, z którego zostaną pobrane środki.
4) Wpisz kwotę, tytuł przeklewu i przejdź “Dalej”.
5) Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Czy używanie BLIKA jest bezpieczne?

Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych.

Czy mogę korzystać z BLIK podczas pobytu za granicą?

Nie. Z płatności BLIKIEM można korzystać tylko na terenie Polski.

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie,  zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Filmy instruktażowe

Jak zainstalować BLIKA?

SGB Mobile (klient indywidualny)

Portfel SGB (klient instytucjonalny)