2 kwietnia 2021

Z myślą o Klientach Banku wprowadziliśmy w bankowości elektronicznej kolejną funkcjonalność. Jest już możliwość złożenia wniosków o zmiany przez Klientów naszego Banku (indywidualnych i instytucjonalnych) w bankowości elektronicznej:

Wnioski, które opublikowaliśmy dla klienta firmowego/indywidualnego:

  • Wniosek o zmianę adresu e-mail
  • Wniosek o zmianę nr tel. do usługi SMS
  • Zmiana danych osobowych dla klientów indywidualnych
  • Zmiana formy dostarczania wyciągów
  • Zmiana limitów do rachunków
  • Zmiana adresu korespondencyjnego
  • Wniosek o SMS
  • Aktualizacja dowodu osobistego

Obsługa wniosków – krok po kroku:
Zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej Banku i przejdź do opcji “Zapytania i zmiany” w MOJE MINIAPLIKACJE.