12 sierpnia 2020

Pracując nad udoskonalaniem obsługi naszych Klientów, nie możemy zapominać o kluczowej formie pomocy, jaką jest kontakt z Call Center. Z przyjemnością przedstawiamy Państwu nową odsłonę tego rozwiązania – Infolinię SGB. Teraz dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

  • pod numerami telefonów 800 888 888 (bezpłatne połączenie), 61 64728 46 (połączenia z zagranicy (opłata zgodna z taryfą operatora),
  • pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl

Zakres obsługi

Infolinia SGB zapewnia pełną obsługę klientów: od przekazywania informacji o ofercie, przez realizację dyspozycji, do wspierania sprzedaży zrzeszeniowych produktów i usług. Konsultanci wspierają użytkowników aplikacji SGB Mobile, a od 15 czerwca obsługują klientów już w pełnym zakresie:

  • bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK, portfele cyfrowe Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay,
  • karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS,
  • zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
  • Tarcza Antykryzysowa,
  • promocje zrzeszeniowe,
  • lokalizacje placówek i bankomatów.