16 września 2025

W aplikacji SGB Mobile pojawiła się nowa funkcja – BLIK Płacę Później. To wygodny sposób płacenia, który pozwala Ci sfinalizować zakupy od razu, a zapłacić nawet do 30 dni później – bez zbędnych formalności. Wystarczy wybrać opcję „Płacę Później” podczas transakcji i potwierdzić ją w aplikacji. Skorzystaj z nowej funkcjonalności i odkryj jeszcze większą wygodę codziennego bankowania z SGB Mobile.

 

Jak działa BLIK Płacę Później – ważne informacje:

  • Aktywacja usługi oraz przyznanie indywidualnego limitu zależy od pozytywnej oceny Twojej zdolności kredytowej.

  • Stan limitu i historię transakcji sprawdzisz w aplikacji SGB Mobile – w sekcji BLIK, po wykonaniu pierwszej płatności tą metodą.

  • Aktywując usługę, zawierasz umowę kredytową z Polskim Standardem Płatności. W ramach procesu weryfikacji następuje sprawdzenie Twojej zdolności kredytowej, m.in. poprzez zapytanie do Biura Informacji Kredytowej (BIK S.A.).

  • Listę sklepów, w których możesz korzystać z BLIK Płacę Później, znajdziesz na stronie internetowej BLIKA.

  • Kolejne zakupy – po aktywacji usługi możesz od razu korzystać z opcji „Płacę Później” podczas płatności. Wystarczy wygenerować kod BLIK i potwierdzić transakcję w aplikacji.

  • Usługa pozwala na odroczenie płatności o 30 dni bez dodatkowych kosztów.

Jak działa BLIK Płacę Później?

  1. Wybierz metodę płatności: 

    Podczas zakupów online, wybierz opcję BLIK Płacę Później. 

  2. Aktywuj usługę: 

    Podczas pierwszych zakupów aktywuj usługę w swojej aplikacji mobilnej, czyli SGB Mobile. 

  3. Potwierdź transakcję: 

    Wpisz kod BLIK i potwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile, tak jak przy zwykłym BLIK-u. 

  4. Zapłać później: 

    Kwota zakupu zostanie odjęta z przyznanego limitu i będziesz miał 30 dni na jej spłatę bez odsetek. 

Usługa BLIK Płacę Później jest dostępna dla klientów Banku Spółdzielczego w Pucku, którzy posiadają aplikację SGB Mobile.