W aplikacji SGB Mobile pojawiła się nowa funkcja – BLIK Płacę Później. To wygodny sposób płacenia, który pozwala Ci sfinalizować zakupy od razu, a zapłacić nawet do 30 dni później – bez zbędnych formalności. Wystarczy wybrać opcję „Płacę Później” podczas transakcji i potwierdzić ją w aplikacji. Skorzystaj z nowej funkcjonalności i odkryj jeszcze większą wygodę codziennego bankowania z SGB Mobile.
Jak działa BLIK Płacę Później – ważne informacje:
-
Aktywacja usługi oraz przyznanie indywidualnego limitu zależy od pozytywnej oceny Twojej zdolności kredytowej.
-
Stan limitu i historię transakcji sprawdzisz w aplikacji SGB Mobile – w sekcji BLIK, po wykonaniu pierwszej płatności tą metodą.
-
Aktywując usługę, zawierasz umowę kredytową z Polskim Standardem Płatności. W ramach procesu weryfikacji następuje sprawdzenie Twojej zdolności kredytowej, m.in. poprzez zapytanie do Biura Informacji Kredytowej (BIK S.A.).
-
Listę sklepów, w których możesz korzystać z BLIK Płacę Później, znajdziesz na stronie internetowej BLIKA.
-
Kolejne zakupy – po aktywacji usługi możesz od razu korzystać z opcji „Płacę Później” podczas płatności. Wystarczy wygenerować kod BLIK i potwierdzić transakcję w aplikacji.
-
Usługa pozwala na odroczenie płatności o 30 dni bez dodatkowych kosztów.
-
Wybierz metodę płatności:
Podczas zakupów online, wybierz opcję BLIK Płacę Później.
-
Aktywuj usługę:
Podczas pierwszych zakupów aktywuj usługę w swojej aplikacji mobilnej, czyli SGB Mobile.
-
Potwierdź transakcję:
Wpisz kod BLIK i potwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile, tak jak przy zwykłym BLIK-u.
-
Zapłać później:
Kwota zakupu zostanie odjęta z przyznanego limitu i będziesz miał 30 dni na jej spłatę bez odsetek.