Konto mobilne
To standardowy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (ROR) dla klientów indywidualnych, funkcjonujący na zasadach ogólnych dla tego typu produktów, różniący się jedynie kanałem dostępności Konta mobilnego, umożliwiającym otwarcie konta zdalnie, bez wychodzenia z domu.
- Otwarcie Konta mobilnego jest możliwe wyłącznie online z poziomu aplikacji mobilnej SGB.
- Konto mobilne może zostać otwarte dla klienta, który nie posiada rachunku ROR w Naszym Banku.
- Nie będzie możliwości otwarcia rachunku w placówce Banku.
- Konto mobilne nie może być rachunkiem wspólnym.
- Posiadaczem ROR może być wyłącznie rezydent oraz osoba pełnoletnia.
- Zgodę na marketing Klient może odwołać/udzielić wyłącznie w placówce Banku.
- Posiadacz Konta mobilnego może otwierać rachunki depozytowe, które udostępnia Nasz Bank.
Do konta dostaniesz:
- nowoczesną, pionową kartę płatniczą, którą możesz płacić zbliżeniowo – a mobilnie od razu po założeniu konta, zanim dostaniesz ją fizycznie;
- płatności mobilne – telefonem lub zegarkiem z funkcją płatności mobilnych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay;
- funkcjonalną i bezpieczną aplikację mobilną SGB Mobile z BLIKIEM, Autopay i Active;
- przyjazną i przejrzystą bankowość internetową.
Korzyści
BEZpłatnie, BEZ wychodzenia z domu
- 0 wizyt w Banku! Wszystko załatwisz w 5 minut wyłącznie w aplikacji SGB Mobile;
- 0 zł za założenie i prowadzenie konta. BEZ żadnych warunków!
- 0 zł za nowoczesną kartę debetową, jeżeli zapłacisz nią przynajmniej 5 razy w miesiącu;
- 0 zł za wypłaty z niemal 4 tys. bankomatów Spółdzielczej Sieci Bankomatów;
- 0 zł za wypłaty BLIKIEM z wszystkich bankomatów w kraju z dostępną usługą;
- 0 zł za dostęp do płatności mobilnych BLIK, Apple Pay, Google Pay, Garmin;
- 0 zł za przelewy krajowe standardowe w aplikacji SGB Mobile i bankowości internetowej.
Pobierz aplikację SGB Mobile
Pobierz aplikację SGB Mobile
W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Jak otworzyć Konto mobilne?
Szczegóły w przewodniku.
Ważne informacje
Jeśli nie zrobisz transakcji bezgotówkowej kartą do Konta mobilnego przynajmniej pięć razy w miesiącu – zapłacisz za nią 7 zł za dany miesiąc.
Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości pozostałych opłat i prowizji pobieranych od klienta w związku z korzystaniem z Konta mobilnego znajdziesz w Taryfie.
Oferta Konta mobilnego skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, będących rezydentami, które nie posiadają rachunku rozliczeniowo-oszczędnościowego (ROR) w danym banku spółdzielczym, z którym zawierana jest umowa o Konto mobilne. Szczegóły oferty, w tym informacje o oprocentowaniu, opłatach i prowizjach, dostępne są na stronie internetowej banku. W procesie zdalnego otwarcia Konta mobilnego może być wymagana dodatkowa weryfikacja tożsamości przez pracownika Infolinii SGB. Podany czas otwarcia Konta mobilnego jest wartością uśrednioną, otrzymaną w wyniku wyliczeń własnych Banku i ma charakter wyłącznie informacyjny. Czas otwarcia Konta mobilnego liczony jest od momentu rozpoczęcia wnioskowania o otwarcie Konta mobilnego.