Z myślą o Klientach Banku wprowadziliśmy w bankowości elektronicznej kolejną funkcjonalność pod zakładką Ubezpieczenia, klient indywidualny może szybko i łatwo kupić polisę ubezpieczeniową. Jest to kolejny kanał dystrybucji Ubezpieczeń wśród klientów naszego Banku – wprowadzenie tej usługi, to kolejny krok w rozwoju biznesu ubezpieczeniowego oraz rozwoju kanałów cyfrowych.

Aby skorzystać z usługi wystarczy posiadać dostęp do bankowości elektronicznej, udostępniony w niej rachunek złotowy oraz środki na tym rachunku.

W chwili obecnej w bankowości dostępne są 3 produkty ubezpieczeniowe:

  • NNW indywidualne – to ubezpieczenie chroniące Ciebie i Twoich bliskich w każdym miejscu i czasie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Masz możliwość ubezpieczenia się w jednym z najszerszych dostępnych na rynku zakresów.


Więcej szczegółów znajdziesz >>TUTAJ<<


  • Turystyczne – gdy wyjeżdżasz zagranicę – to ubezpieczenie majątkowe, dzięki któremu Ty i Twoi pracownicy, możecie podróżować spokojnie, nie martwiąc się o ewentualne wypadki za granicą. Ubezpieczony jest również Wasz bagaż i odpowiedzialność cywilna. Ubezpieczenie Turystyczne to poczucie bezpieczeństwa i gwarancja pomocy podczas podróży.


Więcej szczegółów znajdziesz >>TUTAJ<<


  • Auto Assistance –  to najlepsze rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą mieć niespodzianek w trakcie podróży.


Więcej szczegółów znajdziesz >>TUTAJ<<

W jaki sposób kupić polisę przez SGB24?

1. Wyraź jednorazową zgodę na ofertę podmiotu trzeciego (Generali).
2. Wybierz rodzaj ubezpieczenia (turystyczne, NNW, Auto Assistance).
3. Określ parametry i wybierz wariant cenowy polisy.
4. Wyraź zgodę na przekazanie danych osobowych do TU.
5. Zatwierdź zgody produktowe i procesowe ubezpieczyciela.
6. Wybierz konto do płatności i opłać polisę. Otrzymasz SMS do autoryzacji zakupu na swój numer podany w SGB24.
7. Polisę otrzymasz na adres e-mail wskazany podczas zakupu.

Najczęściej zadawane pytania

znajdziesz w załączniku Q&A-ubezpieczenia w SGB24.pdf